Söndag

Datum: 2010-08-22 Klockslag: 13:27:50

Vaknade runt 09:30 och kände mig pigg, men låg kvar och drog mig i sängen tills Micke vaknade.. Har just fixat oss så nu ska vi gå och handla lite spikar och grejer så vi får upp hyllorna. :) Måste köpa lite ramar och framkalla några bilder att sätta på hyllan som ska sitta ovanför sängen också. 

Vi har nu fått in 1,2,4 & 6:an på tvn, UTAN att antennkabeln är ikopplad(?). Kopplar vi in det så blir bilen alldeles konstigt, men lägger vi den på vissa platser på golvet fungerar det utmärkt. Konstigt, haha. Och så hittade jag en skiftnyckel (om det heter så?) i en påse, så nu har vi ben på sängen också. :) Men nu väntar Micke på mig, lägger ut fler bilder senare idag kanske.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback