Nu ser jag ut som en morot

Datum: 2010-08-17 Klockslag: 23:14:40

Blekningen skulle ha fått sitta i lite längre, men det fixar jag en annan dag. Hade en extra hemma nämligen. :} (Micke läste rubriken, tittade på mig och sa "men Sara, du ser inte ut som nån morot!")

Mamma gjorde en marängtårta med jordgubbar på ikväll, hur gott som helst. Annars har jag suttit och läst olika bloggar & blivit inspirerad till tusen. Fastnar helt ibland och kan titta igenom nästan allt som finns på en blogg, och några veckor/månader senare så tittar jag igenom allt igen - och blir lika inspirerad. Jag vill bara vara i lägenheten nu, få ett jobb & kunna fixa till där. Köpa en byrå och sängbord & beställa förstoringar att sätta upp på väggarna. Det där nervösa har nu omvandlats till.. jag vet inte, nu vill jag bara få ett jobb & starta vårt nya liv. Ta morgonpromenader runt sjön, åka in till Jönköping och gå på A6, prova nya restauranger osv. 

Nu blir det snart sängen, ska åka och besikta mamma & pappas bil imorgon. Sedan lämnar jag av Micke i långsele, sedan syns vi inte förren det är dags för flytten. Snart händer det - på riktigt. Just det ja, idag fixade vi tv. bredband & hemtelefon. Vi fick (valde) ett riktigt bra nummer tycker jag. :}


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback