Måndag & ny vecka

Datum: 2010-08-30 Klockslag: 12:01:38

Sov ovanligt länge idag, ända tills posten kom. Men det var skönt. Låg och tittade på I am David med älsklingen igårkväll, och sedan låg vi och pratade framåt 1. Åt frukost/lunch för en liten stund sedan, och ska snart byta om och ta en powerwalk runt sjön. Synd att Micke har Koss-lurarna bara, jag får använda mitt obekväma headset till mobilen istället. Men det är bättre än ingenting. :} 

I veckan hade jag tänkt gå på AF och anmäla mig som arbetssökande här i Nässjö, och sedan åka in till Jönköping och shoppa lite nya kläder. Och ett par skor, hoppas jag på! Hittade inga som jag riktigt fastnade för sist.. tråkigt nog. Hade siktat in mig på ett par snygga från H&M, men såklart fanns dom inte i butiken. 


Använde min kavaj för första gången i helgen, som jag köpte i vintras.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback