Jag & flugsmällan

Datum: 2010-08-08 Klockslag: 17:45:57

Jäklar vad seg jag varit idag. Så seg att jag legat i sängen och tittat på flera avsnitt av "Vem vet mest?" på SVT2 Östgötland(?) eller något. Men om några timmar kommer älsklingen hit och gör mig sällskap, kanske skulle överraska honom med att ladda hem en film? (Vilket han alltid sköter annars) Och plocka ihop lite här så han slipper klaga på hur fort mitt soffbord blir fullt med grejer. :D Haha!

Mamma hade glömt bort att ge Penny ppiller också, så inatt hade jag henne instängd på mitt rum eftersom Chester vägrar låta henne vara ifred. Idag har jag försökt sära på dem, t.o.m tagit till en flugsmälla för att få bort Chester. Och sedan gick jag in till mamma & pappa och sa "Men hallå.. jag kom på att Chester är ju kastrerad!" och de tittade frågande på mig och undrade om jag kommit på det först nu. Allt detta helt i onödan, haha. Vill bara påpeka att jag absolut inte slog honom med flugsmällan, utan mest tryckte den mot honom och "klappade" typ.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback