Fredagsmys!

Datum: 2010-08-27 Klockslag: 15:50:25


Här tillbringar jag större delen av dagarna, ganska gött faktiskt. :} (Även om jag hoppas på att inom en snar framtid få något vettigare att göra på dagarna.) Har blekt utväxten lite till idag, så nu ser det bättre ut. Tänkte även diska, men mensvärken tog övertaget. Jag blev istället liggande framför Up, och nu har jag sminkat mig & ska betala räkningar. Ska möta Micke på stationen sedan, så går vi på Jysk, Rusta och ÖoB och kollar. Gardinstänger måste vi skaffa, och jag råkade se att Jysk hade KANONpriser (ha-ha) och 30% på gardingrejer. Bäst att passa på! Kvällen avslutas med bio & massa myyyys. Underbart med helg!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback