En vecka kvar i Natursköna

Datum: 2010-08-13 Klockslag: 14:42:10

Känns som om jag är upptagen hela tiden, mycket saker angående flytten tar upp tiden dessa dagar. Är det inte adressändring är det hyrbil, packning eller planerande.

Idag gjorde jag min sista schemalagda dag, men jobbar en extra delad tur på söndag. Sedan är det slut med Udden för mig, för.. ett tag framåt iallafall.

Har beställt grå mössa & halsduk idag, nu suktar jag efter en ny skinnjacka, ett par snygga höstskor & gummistövlar. Det känns faktiskt mysigt att snart få använda stickade koftor, mössa och tjocka, gosiga vantar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback