Eksjö & IAA

Datum: 2010-08-23 Klockslag: 21:53:17

Imorse klev vi upp tidigt, åt frukost & tog bussen in till Eksjö. Gick ganska bra att hitta till Mickes skola, men på slutet tog vi hjälp av en jättesnäll gubbe. :} Han frågade om vi kom från Norrland, det hördes tydligen väldigt väl. Jag hade egentligen tänkt åka hem under uppropet, men lärarna sa att det var okej att jag stannade kvar. Skolan verkade iallafall super, och fick mig att tänka på älskade media i Kramfors. Saknar Micke, Perra & Maria.

När vi kom hem till Nässjö gick vi på Pinocchio och åt pizza, skitbilligt & bra. :} 60 kr för en riktigt stor pizza, dricka & sås. Så ikväll har vi myst framför tvn, Fångarna på fortet började ju ikväll och går tydligen imorgon & på onsdag också. Får absolut inte missas. Nej, nu ska jag göra min pojkvän sällskap i soffan en stund innan vi ska gå och lägga oss! Ska bli så skönt att få sova ut imorgon, även om jag blir ensam.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback