Den perfekta morgonpromenaden

Datum: 2010-08-24 Klockslag: 13:02:51

Klev upp strax efter tio imorse och satt mig framför tvn och åt lite havre fras. Passade på att ringa hyresvärden om några saker och tog sedan på mig springskorna och gick ett varv runt sjön. Ungefär 20 minuter tar det att gå runt i snabb takt, och jag har svårt att tänka mig finare miljö att promenera i. :} Nu har jag plockat undan lite, bäddat sängen, diskat & håller just nu på att värma lite rester till lunch. När vaktmästaren(?) varit här så ska jag ta mig en dusch och invänta Micke som är på teambuilding med sin klass just nu. Sist vi pratade så skulle de göra en militär-hinderbana ute i skogen, haha. :D

Nej, nu kokar pastavattnet!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback