Dagen med stort D

Datum: 2010-08-05 Klockslag: 19:12:52

Idag förändrades mitt liv, kan man säga.
Idag ringde världens finaste pojkvän och sa "Vi ska flytta till Jönköping.. du och jag!".
Och det ska vi. Om ungefär två veckor kommer vi att bo där, han och jag. 
Imorgon ska jag ringa och titta om lägenheten vi tittat ut kan bli vår (vilket jag tror) och sedan är det bara att börja packa. Jag är så stolt över honom, att han kom in på utbildningen han helst av allt ville gå. Jag då? Jag ska vara hemmafru och sedan leta jobb.

Och igår hände också något, jag gick med på något som han lääänge tjatat om. Jag satt mig med gitarren och lät honom lära mig.. Och vet ni? Jag var fan duktig på det. Han tyckte det, och jag tyckte det. Så tyckte jag att det var riktigt roligt också, så jag kommer absolut låta honom lära mig mer.

Men nu ska jag gå in på Ikea's hemsida och titta om det finns något inte allt för dyrt som vi kommer behöva skaffa. Klädhängare ska jag ha, eftersom att hänga kläder är ett måste för mig nu för tiden. Att vika ihop kläder är bara jobbigt, och så måste man slita ut alla kläder för att se vad som finns. Bara onödigt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback