Away we go

Datum: 2010-08-06 Klockslag: 13:32:32

Nu tror jag att lägenheten är så gott som vår, så jävla bra det känns.
Om allt går som det ska så skickas kontraktet hit idag.
Satt och tittade hur området ser ut igårkväll också, och det ser hur bra ut som helst. Vi kommer bo grannar med ett vräkigt hus som är till salu, så vi har därför sett bilder på hur det ser ut inuti. Så jävla fint, rikemanshus.
Ja, området känns lugnt & tryggt, och vi kommer att bo intill en sjö och en park. Inte långt till varken järnvägsstation eller centrum.

Micke har åkt hem till Långsele över helgen, jag saknar honom redan. Vi planerar för fullt, och jag hade tänkt ägna helgen åt att börja packa (bl.a). Hoppas även på att få något trevligt sällskap till Urkult, att åka dit & äta thaimat är ett av sommarens största måsten.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback