7 augusti

Datum: 2010-08-07 Klockslag: 12:35:51

Igårkväll åkte jag på Urkult med Erika, Erik, Fredde & Per. :} Tittade i stånden, åt thaimat och köpte massvis med munkar. Vi gick in i ett stånd där det fanns massor av hattar/mössor, och fyfan vad jag skrattade åt Fredde. Hemskt festlig människa! :D Vi kom hem strax efter ett, jag till en tom och tråkig säng. :( Usch vad jag saknade älsklingen då. 

Har redan pratat med Erika om att hon ska boka tågbiljetter i september någon gång och komma ner, åhh så kul! ♥ Åka in till Jönköping och gå i affärer, och gå omkring i mysiga Nässjö. :}

Nu ska jag ta en dusch, sedan åka och köpa en foundation. Och ikväll blir det Urkult ikväll! :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback