25 augusti

Datum: 2010-08-25 Klockslag: 11:18:51

Väcktes strax efter nio imorse av Swedbank som ringde och ville tala hemförsäkring, såklart kunde jag inte somna om efter det. Så jag tog med mig kudden & täcket till soffan och la mig framför tvn.

Ska snart ta mig lite frukost och kolla på någon serie eller film, och senare idag ska jag dammsuga här! Lägger ut några fler bilder på lägenheten, som fortfarande är långt ifrån klar. Men jag vet att mamma & pappa vill se fler bilder, så här kommer dem. :)




Garderoben är dock.. lite mer full nu. :)




kommentarer
Postat av: dea

stort och fint det ser ut :D

2010-08-26 @ 00:04:43



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback