19,5 h

Datum: 2010-08-11 Klockslag: 13:02:26

Precis så många timmar har jag kvar på Nipudden. Hade egentligen bara 10 h, men tog på mig att jobba delad tur på söndag också. Pengarna kommer komma till nytta, så lika bra att passa på nu när jag har chansen att tjäna pengar. Känns skönt att det är färdigt sen, men känns på något sätt lite sorgligt att inte jobba där något mer. Men förhoppningsvis får jag något nyss jobb i Nässjö. :} Inom vården, eller något annat.

Micke fick sitt beslut ifrån CSN idag, och den första utbetalningen låg på någon tusenlapp mer, vilket är väl behövligt. Kom förresten på att det är ju bara fyra månader kvar till jul. Alltså inte allt för länge tills vi kommer att åka hem och hälsa på, det känns bra eftersom jag känner på mig att jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Önskar att vi kunde ta med oss en katt, det hade nog underlättat en hel del. Men man får väl se hur det blir i framtiden, någon gång framöver ska iallafall hushållet utökas med en liten mops eller liknande. :}

Nu ska jag ta en dusch & fräscha till mig lite (mitt hår ser ut som ett skatbo), sedan är det jobb 16-21 som gäller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback