14 augusti

Datum: 2010-08-14 Klockslag: 13:14:47

Har nyss klätt på mig & sminkat mig lite, så nu känner jag mig som en människa igen. Haha!
Micke är och spelar fotboll och är borta hela dagen, så då passar jag på att ägna min dag åt världens finaste Erika! Måste passa på nu innan flytten. Insåg imorse att jag bara hinner träffa barnen en gång till, på torsdag, innan det är dags att flytta. Fan, vad ledsen jag blev. Var där och fikade igår, och Felicia somnade i mitt knä. Gulle! ♥ Kommer sakna dem så mycket.. Hela jag kommer vara trasig innan nästa helg är över, jag klarar verkligen inte av att säga hejdå. Och nu kommer jag få göra det mer än någonsin förut. Det längsta jag varit hemifrån förut är ungefär tre veckor, nu kommer det dröja ungefär fyra månader innan jag kommer hem igen. Men nu ska vi inte vara så, för det kommer bli jätteroligt & spännande att komma till ett helt nytt ställe. Men jag kommer sakna er här hemma, varje dag.

Nu kommer Erika och hämtar mig, vi ska snacka lite skit & sedan äta middag på pizzerian. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback