You gave my life direction

Datum: 2010-04-28 Klockslag: 22:24:03

Vårt förhållande är inte perfekt, och vi har haft en del tjafs & motgångar. Men det är ingenting jämfört med allt det underbara, du vet verkligen hur du ska få mig till tårar (av glädje & lycka). Det ska verkligen vara du och jag.

Micke säger (22:11):
*:9 men du ska fan veta att du betyder allt för mig gumman och jag har absoluuut inte ledsnat på dig, du är det bästa som hänt mig och jag vill aldrig tappa dig, jag kommer fan alltid älska dig <2
Micke säger (22:11):
:) men du ska fan veta att du betyder allt för mig gumman och jag har absoluuut inte ledsnat på dig, du är det bästa som hänt mig och jag vill aldrig tappa dig, jag kommer fan alltid älska dig ♥

En stund senare diskuterar vi hur vår framtida toalett ska se ut, och då säger han: "svart tak med små typ blåaktiga dioder i taket som typ formar våra stjärntecken :)"

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback