Världens finaste överraskning!

Datum: 2010-04-04 Klockslag: 21:20:55

Vid 20:30 när jag slutade ringde jag mamma och bad henne hämta mig.
När jag ser att bilen kommer sitter någon annan än mamma däri, men jag förstår inte alls vem. Men sedan går det upp för mig - det är Micke! Min fina, fina älskling kom hit ikväll för att jag sa till honom tidigare idag att jag önskade att han kom ikväll istället för imorgon. Så han har suttit och hjälpt pappa att skaffa Spotify osv medans jag jobbat, haha gulle! ♥

Nu ska vi fika, sedan har jag lovat att åka lite bil för att få höra Mickes nya helt fantastiska bilstereoljud. Till sist blir det till att se på film & mysa. :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback