Vad ska nästa lön gå till?

Datum: 2010-04-25 Klockslag: 17:12:23

Är väldigt sugen på ett par vita converse (det ska jag ha!) och en adidaströja.. Marinblå, såklart. Haha, märks det att det är min favoritfärg eller? :'D Känns lite saftigt att lägga ut 1400 kr på en tröja & ett par skor nu såhär innan studenten och allt, jag har ju faktiskt inte betalat studentklänningen än och inte heller köpt några skor tills dess.. Men har jag jobbat ihop pengarna borde jag ju faktiskt få unna mig något. :} Ett par solglasögon ska jag köpa också, men dem får bli desto billigare. 

Nu ska jag snart äta lasagne, mumma! :'D Min favoritmat typ.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback