Vad ska man hitta på?

Datum: 2010-04-24 Klockslag: 19:05:10

Jag är så sinnessjukt uttråkad just nu alltså.. Har nyss pratat med älsklingen, så nu har jag absolut ingenting att göra. Kanske jag skulle ladda hem några filmer, och just ja, sedan ska jag visa mamma bilderna jag ska använda till vårutställningen. :} Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha färg eller svart-vitt..

Har världens ha-begär nu också, funderar starkt på att klicka hem några saker.. Bidragen & lönen kommer ju nästa vecka så. Är sugen på riktigt färgglada nagellack nu till våren & sommaren, skulle inte tacka nej till dessa tre. :} Även om fransk manikyr är allra snyggast & min absoluta favorit så är det ändå roligt med något färgglatt lite då & då.

Fan, det slog mig just att jag lämnat min bankdosa kvar i Kramfors så jag kan inte köpa något med kortet. :c Det som brukar bli allra billigast, men faktura får väl funka det också då.





kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback