Tips på bra recept?

Datum: 2010-05-01 Klockslag: 01:13:07



Revolution mina vänner, revolution
Det är riktigt stort för att vara mig, som knappt kan/vill vara i närheten av rått kött, men någon gång ska ju vara den första.

Sitter och letar efter bra, relativt lättlagade recept som inte innehåller sjutusen ingredienser.. Går inget vidare."Pasta Italiano", "Köttfärs- och olivpaj" (där jag tar quornfärs & skippar oliverna) och "Anettes snabba kycklingpasta" är det enda jag hittat, så nu tror jag att jag ger upp. Ska nog be mamma visa mig några bra recept istället, hon lagar ju galet god mat! Har ni några bra recept eller tips på bra sidor med recept?

Tänker lägga mig nu, har en fullspäckad dag framför mig imorgon. Syskonbarnen kommer hit vid 09:30 imorgonbitti och stannar tills på söndag (eller jag och mamma ska åka och sova med dem hemma hos dem, men ja). Så jag lär ha det jag gör hela dagen, plus att jag tänkte ta en springtur & gymma lite. :} OCH plugga lite om det går att trycka in i tidsschemat, eftersom jag antagligen kommer slockna ganska fort när jag lägger mig nu så blir det nog inget naturkunskapspluggande.

kommentarer
Postat av: Joss

1 fäskfile, 1 creme bonjuor med vitlök och örter, matlagningsgrädde. Stek filen och blanda den sedan med bonjouren och grädden. Servera med ris och sallad, gott som bara den!

2010-05-01 @ 02:38:35



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback