Onsdag 14 april,

Datum: 2010-04-14 Klockslag: 17:41:20

Bestämde mig för att prova ett nytt recept idag, "Pasta med räkor, chili och citron". Det smakade rent ut SKIT. Så idag blev naturell yoghurt & red berried min räddning! :}

Sitter just nu och funderar på att framkalla lite bilder, på Fujidirekt får man nämligen 100 bilder gratis. Erbjudandet räcker till den 14/5 så passa på. :D När jag ändå är inne i det här med fotoböcker funderar jag på att kanske göra några fotoböcker med olika innehåll och beställa. De med mjukt omslag kostar bara 69 kr, och de med hårt omslag 159 kr.

Imorgon är ju sista dagen att söka in till högskolan också, så det har blivit lite framtidssnack mellan mig och Micke idag. Blir kanske så att vi kommer bo ca 6 mil utanför Jönköping om han kommer in på skolan som ligger där, och då har vi hittat jättefina lägenheter. Skulle vara underbart att bo sådär med trädgård och skog i närheten, men allra mest gillade jag att det nästan liknar radhus mer än lägenheter. Planlösningen var inte helt fel heller, särskilt inte klädkammaren! :D


kommentarer
Postat av: lydia

Jag gick in på fuji o tänkte beställa, men hur få man sådär 100 bilder gratis?! :o

2010-04-21 @ 22:56:59
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback