Inte länge kvar nu

Datum: 2010-04-15 Klockslag: 17:04:06

Hade nyss några här som tittade på lägenheten, det slog mig nu efter att de gått att jag verkligen kommer att sakna min älskade lägenhet. Om lite drygt två månader ska en vara tömd. Trivs så jäkla bra här, men om jag & Micke får någon av lägenheterna vi vill ha i Eksjö så kommer jag älska den nya lägenheten minst lika mycket. ♥

Har varit himla effektiv idag. Gick först på Arbetsförmedlingen, sedan vidare på Turistbyrån och satt pratade med dem lite. :} Jessica är så himla gullig! Sedan när jag kom hem fixade jag mitt CV, sökte jobb & pluggade lite. Duktig tjej! Nu ska jag springa ner på köpet och köpa lite grönsaker, blir vegetariska burgare till middag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback