Högskoleprovet nästa

Datum: 2010-04-09 Klockslag: 22:43:47


Har nyss varit på Hemköp och köpt penna, sudd & linjal. Köpte lite fika förut också, så nu är jag fit for fight! Ser verkligen inte fram emot att sitta i aulan och skriva prov heeela dagen imorgon. Tror jag ska ta en ipren när jag lägger mig, i förebyggande syfte liksom.

Sitter just nu i Kramfors med älskling & Kim, kom hit för några timmar sedan. Måste tyvärr vara lame och gå och lägga mig snart, vore inte så lyckat att sitta halvdöd där på provet imorgon. 08:30 till 16:15.. Årets tråkigaste dag? Antagligen. Efter det ska jag åka och pussa på min pojke lite och sedan ta bilen hem till Ramsele igen, för att sedan åka tillbaka hit på söndag. Har varit mycket åkande de senaste dagarna.

Gud så luddigt inlägg, men det blir så när man inte uppdaterat på ett tag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback