Hemma i Natursköna

Datum: 2010-04-01 Klockslag: 22:41:58

Vaknade mysigt, men blev sedan på riktigt, riktigt dåligt humör pga en viss pojkvän som TVINGADE iväg mig på skolan fast jag inte hade lust (medans han själv inte började förrens några timmar senare). Men när jag väl var på skolan så var det bra, jag glänste nämligen väldigt mycket på naturkunskapen. Vi höll på med sopsortering, och jag blev väl berömd. :D Kan behövas med tanke på min ig-varning. 
Efter det blev det hem och ta alla grejer och åka med Micke till Sollefteå och lämna all min packning till mamma & pappa. Sedan följde jag med Micke till Långsele och fikade lite med hans föräldrar osv. :} Trevligt att hinna träffa dem litegrann nu i påsk iallafall. Tog sedan 16:10 bussen hem till Ramsele, där mina päron, Lars & Anna väntade. Hon är jättegullig, säger som Lars sa om Micke "han är godkänd!". Typisk såndär storebrors grej. Haha ;} Iallafall så har vi ätit god mat, fikat, tittat i fotoalbum och bara suttit och pratat hela kvällen. 

Pratade med min loverboy för en stund sedan, som hade snaggat håret ikväll utan att berätta något för mig innan. Jag hoppas verkligen att jag kommer tycka om det, tycker ju om allt med honom, så.. varför inte egentligen? Huvudsaken han är min! ♥ 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback