Enkel lycka

Datum: 2010-04-10 Klockslag: 20:29:20

Efter att ha gjort högskoleprovet så åkte jag och hämtade Micke, Jossan & Kim och skjutsade dem till Bollsta och Sollefteå. Sedan åkte jag ensam vidare till Ramsele. Var hur underbart som helst att köra på bar väg med solen i ögonen (som annars brukar vara en plåga) & skithög musik. :'D Älskar sådana simpla saker som får mig att känna mig så lycklig och tillfreds med livet, när man bara känner sig fri

På en gång jag lämnat av Micke i Sollefteå fick jag sådär ont i magen, den där känslan som säger att jag vill vara med honom mest av allt i hela världen. Jag älskar att få somna med honom vid min sida, och veta att han kommer finnas där på morgonen när jag vaknar. Jag älskar att vara hans.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback