En liten belöning?

Datum: 2010-04-02 Klockslag: 17:17:34

Nu, några timmar senare har jag fått stryka 3 av sakerna på min plugglista. Har pluggat ganska intensivt. Blir riktigt stolt över mig själv faktiskt, så därför funderar jag på att klicka hem något plagg som belöning. ;'D Kanske den där skitsöta sommarklänningen? Och kanske någon vanlig tröja. Får se vad det blir. Får se om jag kanske orkar plugga lite mer senare ikväll, eller om det får vänta tills på söndag.

Nu kom Lars och frågade om jag pluggat klart, vilket jag har för stunden, så vi ska spela något spel. :} Fan vad jag älskar att ha familjen samlad! ♥ Om bara dom skalliga killarna hade varit här nu, då hade det varit alldeles perfekt. (Jonas och Micke, haha!)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback