Älskade MP07!

Datum: 2010-04-28 Klockslag: 10:32:35

Sitter på skolan och har foto, lyssnar på min underbara 90-talslista på spotify och redigerar bilder till vårutställningen. Älskar min sjuka klass, alla sitter och pratar i munnen på varandra och lägger sig i det de andra pratar om utan att ha hört vad de sagt innan. Ett exempel var när Elin sa att det luktade tånagel här inne och jag frågade om hon var dum i huvudet, och Angelica börjar halvskrika åt mig att man inte kunde slå huvudet av varandra medans hon viftar omkring med knytnävarna. Jag börjar skratta och förstår ingenting, men tydligen så hade Angelica sagt att det var roligt att slåss, och sedan trott att det var henne jag frågade om hon var dum i huvudet. Hahah! :'D Kommer sakna alla. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback