Ägd Sara, ägd.

Datum: 2010-04-10 Klockslag: 22:03:59

Jag känner just nu att jag ägt mig själv, en känsla jag inte tycker om.
Varför? Jo, för att jag just insåg att jag börjat tycka om Katrin Zytomierska.
Har läst henne blogg lite, tittat på Mammabikten 2010 och sådär.. Men jag står fast vid att jag inte tycker om den gamla Katrin, hon verkar ha förändrats till det bättre under sin graviditet. Jag tycker rent ut sagt att hon är riktigt gullig nu.

Såklart sitter jag och tänker "gud så mysigt med en bebismage" och alla de där sakerna jag alltid tänker när det finns gravida eller bebisar i närheten. Tänk er bara den dagen man ska köpa en barnvagn, alla sådana saker längtar jag efter.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback