29 April,

Datum: 2010-04-29 Klockslag: 16:45:17

Gick och hämtade ut studentkläderna idag, blev väldigt besviken på mjukbyxorna. :( Alldeles för tajta runt rumpa & höfter, men de går att använda. Tröjan tyckte jag däremot om, så det var ju något iallafall. :} 


Efter skolan gick jag och Elina på Anybody (jag köpte det där underbara nagellacket ♥), Dollar Store, Hemköp och Konsum och köpte lite olika grejer. Nu sitter jag med blekning i huvudet och väntar på att middagen ska bli klar, måste hinna smälta maten innan BP'n börjar 19:00.

Jag säger som Elin; på krogen behöver jag bara rynka pannan så ser dom att jag är gammal!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback