Taco- & hockeykväll

Datum: 2009-09-18 Klockslag: 11:34:18

Igår tog ju jag och Elina som sagt bussen hit tills Kramfors. När jag kom in i min lägenhet såg jag Elinas skor stå i hallen, och en lapp ligga på sängen. "Hej! Jag lånade 2 par trosor av dig / Elina" Och vaktmästaren hade varit hos mig och fixat duschen samma dag, och innan jag hann se att det stog Elina på lappen blev jag totalchockad. ._. (Fick för mig att lappen var från vaktmästaren) Så när jag kom upp till Anders berättade jag allt, och när Elina kom sa hon att hon också hittat en lapp, och två par trosor. HAH! Anders och Matte hade alltså gått in i Elinas lägenhet, hittat min nyckel där och sedan utfört ett riktigt, riktigt bra bus!
Sedan så gick vi och köpte grejer till tacos, sedan låg vi alla fyra i min säng och myste. ♥ Anders och Matte hade tydligen provlegat min säng när dom gick in i lägenheten. "Kan vi inte vara hos dig Sara? Din säng är ju så skön!" När vi väl ätit tacos blev det mer mys, och sedan drog vi iväg på dweras hockeyträning. :) Efter det blev det lite raggande med bilen, och slutligen massa mys framför Hem till Midgård i Anders soffa.
Det blir även tacos & massa mys idag, men Elina tar 17:00 bussen hem till Ramsele. Gonna miss you! Om du saknar mig Elina, tänk bara på mina filthy hands! :* Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback