Spelar ingen roll vad nån annan säger om dig

Datum: 2009-09-25 Klockslag: 22:05:08

Du är bra som du är!

Haha har varit ute & raggat med Elina ikväll och lyssnat på gamla skivor. Bl.a Caramell - Spelar ingen roll, haha! Att åka bil & lyssna på musik är ett så himla bra tidsfördriv, särskilt med bra sällskap. :'D Jag är så himla danssugen, jag suktar efter DISCO!

Förresten så är jag helt kär i mina nya Converse. ♥ Dom och mina gladiatorklackar från London är nog mina favoriter! :') Nu ska jag gå in på lite hemsidor och titta vilka nya kläder som kommit in, så jag har lite pejl på vad jag kan tänkas vara sugen på imorgon. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback