Sovdags

Datum: 2009-09-29 Klockslag: 22:52:25

Har just ätit två havremackor med smörgåsgurka på och druckit äppel lättdryck till, så gott!
Längtar redan efter att få göra iordning en ny macka och en skål med red berries & fil till frukost imorgon. Börjar känna mig stressad nu för att jag inte lagt mig än, trots att klockan bara är 22:36. För någon vecka sedan kom jag aldrig i säng före 00:00, man anpassar sig snabbt.

Ska försöka sova bort det här dåliga humöret jag har just nu. Vart tog den där härliga livslusten vägen? Nu känns allt bara jobbigt & gruvsamt. Lite peppande musik och sedan tar jag plats i sängen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback