Shopping!

Datum: 2009-09-26 Klockslag: 22:51:32

Hade en trevlig dag i Sundsvall med Lydia. :) Träffade även mitt ex mamma & syster där, hur trevligt som helst. Blev en kortdag men hann ändå med att köpa en hel del, hade en bra shoppingdag, hittade grejer jag ville ha direkt. Älskar när det är så. Köpte iallafall två par jeansleggings, en stor polotröja, svart klänning med spetsärmar, mascara, uggs, ankelboots & världens snyggaste stövlar typ. Blev helt kär! ♥


(De ser dock inte ens hälften så snygga ut på bild som i verkligenheten.)

Blev en liten paus mitt i allt, åkte & hämtade Elina så vi var ute och raggade lite. Men iallafall, när vi kom hem från Sundsvall åkte jag, Lydia, Mimmi och Elina på pizzan och hämtade en kebabrulle var åt mig och Lydia. Sedan var vi ute och raggade en massa, är ju lastbilsträff här i Ramsele så hela byn är full med lastbilar. Nu ska jag nog gå och sätta mig och titta på lite tv med min kära mor.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback