Sena kvällar

Datum: 2009-09-23 Klockslag: 10:08:15

Nu för tiden är nästan alla kvällar sena kvällar. Vilket är bra, eftersom vi har hur roligt som helst. :D I måndags kom Anders, Alex & Matte in till Elina, så då gick jag också dit. Sedan gick dom och handlade och jag och Elina bytte om till härliga kläder och gick till Anders för att se på film. Men det blev inget filmtittande, istället fick vi titta på en dampig Anders som hatade hela världen. :D Sedan så somnade Anders, och Matte och Alex sa att vi skulle sova där.. Så vi gick hem och hämtade täcke & borstade tänderna. Så vi sov 5 stycken i en etta, högljudd natt alltså! Har aldrig hört någon som är så högljudd när den sover, vaknade flera gånger under natten och låg och tokskrattade. Så på morgonen när dom gick stannade jag & Elina kvar och förflyttade oss från soffan till luftmadrassen och sovde några extra timmar. Så skönt! :)
Igår åkte vi till Sollefteå och åt på City med Erika, Lydia & Mimmi. :) Så roligt att äntligen träffas riktigt, var ju ett x antal veckor sedan det hände senast. Sedan gick vi till Sara och fixade Elinas hår, och sedan följde Erika med oss tillbaka till Kramfors. :) Så igårkväll blev det tvtittande & tvspel hos Anders medans han och Matte sov, haha. Och ikväll blir det hockey. Nu måste jag ägna mig åt foto lite.. Ganska jobbigt inlägg blev det också!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback