Sara & vassa föremål = ingen bra kombination

Datum: 2009-09-15 Klockslag: 17:35:06

Skulle försöka få i mig något ätbart och blev sugen på en morot, och när jag står och skalar så råkar jag såklart (!!!!) skala av mig en bit av pekfingret. Sved lagomt. Minns ni när jag råkade klippa mig i pekfingret för ett tag sen? Precis nu, som då, så blir såren såklart just där fingret böjs. Det gör ju lagomt ont när det börjar läka och bli en skorpa och man hela tiden spräcker den för att man råkar börja fingret. Och känslig som jag är var jag såklart påväg att svimma, och mina händer darrande säkert 15 minuter efter det hänt. Vad är det egentligen som är så farligt med sår, nålar & blod?

Pratade med Jossan för en stund sedan också, hon fick min ångest angåede fotogrejerna att dämpas lite. Har prestationsångest så det skriker om det, not good. Vi pratade om att klassen borde dra på krogen snart, skulle vara roligt. :) Synd att inte alla fyllt 18 bara, men men.

kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: De är från h&m :D

2009-09-15 @ 19:06:06
URL: http://nightfalls.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback