Pizza, mys & lovetalk

Datum: 2009-09-30 Klockslag: 20:11:18

Jag och Elina fick för oss att beställa hem pizza och ha det mysigt, så det blev varsin pizza från Jakten. Och ananasfanta as usual, blicken jag gav Elina på Hemköp när vi skulle välja dricka sa allt. Haha! Så nu ligger vi i en nedsläckt lägenhet och lyssnar på Erik Hassle's album. Vilken kille alltså, rösten är underbar och låtarna likaså. :) Spontana saker is the shit!

Elina hjälpte mig att byta gardiner också, så nu är det gjort. När jag ändå var igång passade jag på att ta fram mina nya kuddfodral och bäddade sängen med mitt nya överkast.
Klockan är bara lite efter åtta och jag är redan jättetrött, ska ner och handla lite & ta en snabbdusch innan det blir sovdags iallafall. Just ja, måste in på internetbanken och titta om jag fått någon räkning.

Förlåt för allt surrande om olika saker, men måste bara nämna att jag verkligen fick härliga höstkänslor idag när jag var ute på lunchen. Det var soligt men blåsigt, sådär så man kan ha vanliga kläder bara man drar på sig en varm sjal eller halsduk. Måste verkligen införskaffa en mössa & halsduk inom en snar framtid, och har kollat in några mysiga koftor på Terra-cotta också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback