NEW MOON

Datum: 2009-09-15 Klockslag: 13:42:08

Seriöst, Twilight må ju vara ett av det bästa som någonsin gjorts.
Den här trailern fick mig att längta så sjukt mycket efter att se filmen, och när jag kommer till Kramfors måste jag börja läsa om boken! (Har läst halva, men det var så länge sen.)
Jag vill också ha en vampyr, som Edward! ♥



Fick även höra av Elina imorse att en tjej från vår skola har varit försvunnen i en vecka. ;o Hoppas verkligen att inget hemskt har hänt och att hon är oskadd! Än en gång får man det bevisat hur urbota dumt det är att tänka "men det händer ju inte mig, eller någon jag känner" eller "det skulle aldrig hända här". Det händer visst, fel plats vid fel tidpunkt kan göra att det händer vem som helst, var som helst.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback