Mihi

Datum: 2009-09-19 Klockslag: 11:30:30

Gick in och tänkte kolla om det kommit in nya storlekar, och det hade det. Jag tog dom sista 37:orna! ♥ Fanns inga mindre, så det fick bli dom. Can't wait! 999 :- fattigare, men så värt det! Hoppas att dom är sköna nu också bara. :)

Har varit vaken till och från sedan klockan 6 imorse. Chester kom in (eller mamma var tvungen att bära honom) och kunde knappt röra sig och blödde. Så fast han hade så himla ont så gick han ändå till min säng och hoppade upp och la sig brevid mig. Han är verkligen one of a kind! ♥ Älskar honom så ofattbart mycket, min lilla kille!
Men nu måste jag skynda mig att äta något, när mamma slutar klockan 12:00 ska hon skjutsa mig till Sollefteå. För ikväll blir det paaarty. ;)




kommentarer
Postat av: elina

"Hälsa du-vet-vem" sa min hjärna. Jag vet inte vem?

2009-09-19 @ 12:08:37
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback