Lite inspiration & kreativitet, tack!

Datum: 2009-09-13 Klockslag: 23:10:35

Känns som om jag tappat all kreativitet jag någonsin haft, inte så lägligt med tanke på att olika fotouppgifter strömmar in hela tiden. På onsdag ska jag ha fotat "Mitt Kramfors" och ett självporträtt, det sistnämnda orkar jag inte lägga någon större vikt på och kommer antagligen göra något halvdant lite snabbt. Men "Mitt Kramfors" är en uppgift vår klass fått av Kramfors kommun(?), och bilderna ska sitta uppe i kurridoren. Det är en del av grejen dom håller på med nu för att skapa ett positivare Kramfors. Det är jätteroligt att våra bilder ska sitta uppe permanent, och kommer gå på ett x antal tusen att fixa. Men det är där det klämmer, att jag inte känner mig kreativ för fem öre. Har några idéer, men vet inte om någon går att genomföra pga olika anledningar. Ja, vi får väl se hur det blir med det. Får ångest bara av att tänka på det, av att tänka på skolan överhuvudtaget. Känner för att bara kunna gå ut och fota för att jag känner för det, inte för att jag måste.



Just nu skulle vaniljglass & bär sitta väldigt fint. Känner hur halsen börjar göra ont igen, är så less på att vara sjuk nu.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback