Konsten att bryta ihop

Datum: 2009-09-24 Klockslag: 17:55:31

Sitter här och lyssnar på min mest deppiga lista på Spotify och lipar.
Gissar att allt varit för bra, för länge. Så nu fick något inte så stort mig att bryta ihop, tror dock att man faktiskt behöver bryta ihop ibland. Få ur sig allt liksom. Nog om det.



Har iallafall haft Lydia här på besök sedan igår, trevligt! :* Var på hockey igår och sedan blev det mys uppe hos Elza, då även Anders kom ett tag. Jag & Lydia gick ner till mig efter 02:00 någongång och låg och pratade tills vi somnade, mysigt. Så idag gjorde jag växtprovet på Naturkunskapen, hade knappt tränat men klarade det med stor marginal ändå. Ibland är mitt minne lite underskattat, hah. Så har jag hunnit med att ta en liten powernap & gå på Turistbyrån och presentera mig osv. Nu funderar jag på att gå in på Nelly och klicka hem något, bara för att jag är så ledsen just nu. Blir nog bara något litet eftersom jag antagligen åker till Sundsvall och shoppar på lördag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback