Jag snyltar av Elina

Datum: 2009-09-28 Klockslag: 17:38:59

Mitt internet är som vanligt helt fucked up, så passar på att blogga lite nu när jag är hos Elina. :) Nu är första dagen på Turistbyrån avklarad, har gått riktigt bra. Har dock inte gjort något som har med media att göra, utan mest lärt mig saker och suttit i kassan och så. Men jag ska börja planera ut något för deras skyltfönster, så vi får väl se vad det blir. De är jättetrevliga där iallafall, tur det. :)

Fick äntligen fingrarna ur arlset (fan vilket äckligt uttryck eller vad man ska kalla det, haha) och ringde på sjukhuset och bokade en tid idag, så på måndag 14:00. Och nästa fredag är det begravning 13:00 också, har tagit ledigt för att följa mamma. Mest för att hon inte skulle behöva åka själv, för att hon inte vågar köra till Östersund med även för att A var fin person. Gruvar redan, begravningar är det värsta tänkbara, så sorgligt att man dör lite inombords. Men jag vill vara där för mamma! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback