It's out of your hands, baby you got to understand

Datum: 2009-09-29 Klockslag: 19:42:32

Internet igen, äntligen! Men det lär nog lägga av om inte allt för länge. *Ta i trä*
Andra dagen på praktiken, går bra men är ganska långtråkigt stundvis. Gör inget som direkt har med media att göra, men de är riktigt trevliga där iallafall så. :) Saknar dock alla på skolan. :( Men är ju där på lunchen iallafall, så då passar jag på att gosa med Elza. Och idag var Kim där också, awesome. "Jag vill ha dig nära tillhands" jag kommer verkligen sakna min klass alltså. Känns f.ö som evigheter sedan jag träffade Jossan också.

Fick något duktighets-ryck igår efter jag varit hos Elina. Gick ner och såg att det fanns en tvättid så jag körde igång tre maskiner, sedan diskade jag massor & började rensa i garderoben lite. Duktig tchei! Har dock varit skittrött idag, råkade somna en stund t.o.m. Så ikväll blir det bara att mysa & ta det lugnt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback