Here comes the emptiness, just can't be lonely you know

Datum: 2009-09-21 Klockslag: 20:24:06

Kvällen blev lite annorlunda än jag tänkt mig, somnade och vaknade först vid 18:00. Har iallafall varit duktig och gjort engelskaläxan, så nu är det bara duschen som kallar innan Svenska Hollywoodfruar börjar 21:00. Har så dålig självdiciplin när det gäller skolan, är ju inte van alls att ha läxor. It sucks!

Känner ett stänk av dåligt humör nu, kanske kan bero på att jag haft mens alldeles för länge nu? Får nog bli ett samtal till barnmorskan imorgon eller på onsdag, tror det är dags nu, något är fel. Är inte så konstigt om jag börjar få lite humörsvängningar och sådant, bara jag slipper den hemska PMS'en och ångesten jag alltid hade förut.




































kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback