Får allt plats?

Datum: 2009-09-27 Klockslag: 11:34:45

Sitter och funderar över hur allt jag köpt & fått den senaste veckan ska gå att ta med sig till Kramfors.. Vill gärna ta med allt på en gång, men vet inte om det är möjligt. Fyra par skor, lite kläder, ett överkast, två plädar osv. Har dessutom kameraväskan som jag ska drälla runt på.

Idag hade jag iallafall tänkt hinna med att åka till mina fina syskonbarn och ägna lite tid åt dem. ♥ Så kanske jag och Elina drar till Dea och gräver i kistan efter lite schyssta kläder tills på fredag & lördag. Man hittar alltid något spännande där, haha. Känner mig lite bitter över att jag vaknade helt förkyld nu imorse, så jag får väl kurera mig med lite te nu till frukost. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback