Fan vad less jag börjar bli

Datum: 2009-09-09 Klockslag: 11:32:23

Ja, det är inte roligt att vara avskärmad från omvärlden. Ska ta hem datorn i helgen och se om pappa kan fixa den, annars så måste jag fan lägga pengar på en ny. Tre veckor utan dator har varit.. smärtsamt, haha!

Sitter på skolan nu, är LS-dagen idag. Onödigt? Bara massa lekar och skit som man ska hålla på med, vill helst bara hem och sova. Men ikväll blir det hockey på Latberget med Elina & Anders iaf. :D Sedan så är det ju massa bra på tvn hela tiden som tur är, det är verkligen en av höjdpunkterna med hösten - alla tvserier börjar igen. Längtar skitmycket efter säsongspremiären av Criminal Minds imorgon.
Längtar hem till Ramsele så sjukt mycket nu alltså, mamma, pappa och djuren! ♥ Har varit hemma en kväll på tre veckor nu, nästan rekord. På fredag ska jag umgås med Dea, Mimmi och Elina, ska bli roligt eftersom jag inte sett Mimmi på 3-4 veckor nu.
Sjukt luddigt inlägg, men det blir så när jag skriver så himla sällan. Men snart blir det ändring på det, hoppas jag!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback