Det är dags för fredagsmys

Datum: 2009-09-25 Klockslag: 18:19:06

Sitter hemma i Ramsele och väntar på att middagen ska bli klar. :) Fyllda lövbiffar med strips, mumma!
När jag kom hem så åkte vi och hämtade ut mina Converse & en paket från Jotex. Det var två plädar, ett överkast & ett kuddfodral som passar till. Att köpa saker till lägenheten är faktiskt underskattat. :) Funderar på om jag kanske ska åka iväg och köpa chips & dipp eller popcorn tills ikväll, känner för lite fredagsmys. :'D Vilken frihet det är med körkort alltså, så skönt!

kommentarer
Postat av: lydia

Sv: Ge dej, det var huur gott som helst :) hihi

2009-09-25 @ 18:27:44
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback