Veckans att göra

Datum: 2009-10-26 Klockslag: 16:17:42



Det här är vad jag har att roa mig med, ser inte allt för roligt ut, eller hur?
Än en gång säger jag till mig själv att jag aldrig mer ska spara allt till sista stund, ett tomt löfte. Har haft fem veckor på mig att börja med allt, men ändå så sitter jag nu den sista veckan och börjar med det. Tog först tag i Religionen och började svara på några frågor, men efter ett tag gick det inte längre eftersom jag, smart som jag är, glömt boken på skolan. Så nu sitter jag med historian och suckar och svär över hur jäkla idiotiskt antiken är. Hur många år har man inte lärt sig om den skiten? Jag kan fortfarande ingenting om det, och kommer aldrig att kunna det heller. "2 a) Vilka olika forntida kulturer möttes vid Medelhavets östra stränder?" Ingen jävla aning, och jag blir inte ett dugg klokare av att läsa i boken heller.

En bra sak som hänt idag var iallafall att de ringde från Nipudden och frågade om jag kunde jobba 16:00-21:00 imorgon, och det kunde jag ju såklart! ;> Klirr i kassan!

kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: Det trodde jag också först :) Men nej! Det behöver man inte! Så shoppa på du <3 ;]

2009-10-26 @ 16:25:12
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback