Världens finaste lilla kille!

Datum: 2009-10-15 Klockslag: 13:03:02

Har haft en otroligt jobbig natt, somnade efter 03:00 nångång. Hade den värsta hostan hittills, var så illa att jag hade svårt att andas. Så när jag vaknade imorse kändes det mycket bättre, men nu mår jag dåligt igen. :( Känner mig illamående & helt slutkörd. Så tråkigt, eftersom världens finaste lilla kille fyller fem år idag! Helt otroligt hur fort tiden går, tittade i fotoalbum igår och så hittade jag några bilder från när han var kanske 1-2 år. Han var så himla gullig, och på en bild hade han en min som han fortfarande ofta använder. :') Vad jag älskar den lillkillen alltså! ♥  Jag får åka dit och ge honom presenter & fira honom senare när jag blivit frisk, vill ju inte smitta dem.



Nyss ätit lunch, så nu är det dags att vila igen. Känner mig som en 80+ med allt mitt vilande. :( haha!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback