Vad ska man välja?

Datum: 2009-10-19 Klockslag: 13:07:34

Håller på att titta runt på en hel massa utbildningar och kurser som kan vara alternativ för mig efter gymnasiet. Funderar på att ställa mig i bostadskö i Stockholm redan nu, och sedan till våren börja söka lite jobb där. Har man tur kan man kanske få något halvdant jobb och samtidigt kunna läsa på distans, alltid en början. :) Frågan är bara vad man ska läsa, det finns ju så himla mycket att välja bland. Funderar på att kanske läsa till undersköterska, för då har jag iallafall en grund till en del jobb jag skulle kunna tänka mig att ha.

Nej, nu ska jag göra lite kyckling & ris till frukost/lunch.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback