Taco- och filmkväll!

Datum: 2009-10-29 Klockslag: 01:02:00

Först blev det tacos hemma hos Dea med henne, Elina & Sulle. :] Hur gott som helst, åt verkligen tills jag höll på att spy. Konstigt nog det blir alltid så när vi äter tacos, haha. Sedan åkte vi ut och raggade lite, och efter att ha skjutsat hem Sulle så åkte vi andra till Martin och såg på film. Var roligt att träffa honom, känns som om det var ett tag sedan nu. Efter många om och men så tittade vi på Antichrist, som var väldigt konstig på ändå bra på något sätt. Den var väldigt sjuk om inte annat, och samtidigt sorglig. Jävla bitch säger jag bara! Men den får nog.. 2,5/5 eller något. Sedan såg vi på Obsessed, med bl.a Beyoncé Knowles. Helt sjukt bra film, den tycker jag verkligen att alla borde se. Och Beyoncé är ju bara för snygg alltså! Den får faktiskt 5/5.

Nu ska jag fortsätta lite med engelskaläxan och sedan blir det läggdags. Har just tackat nej till att åka till Sundsvall imorgon, hade varit så otroligt roligt, men pengarna finns helt enkelt inte. :(


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback