"Tack för lånet"

Datum: 2009-10-28 Klockslag: 13:31:07

Vaknade gråtandes inatt, eller så började jag gråta efter jag vaknat, jag minns inte riktigt. Varför? Jo, för Jossan dog i min dröm. Efter att ha insett att det bara var en dröm kunde jag somna om igen. Hoppas att jag inte kommit in i ännu en period där jag hela tiden vaknar gråtandes efter att ha drömt att mina nära & kära dör eller fått någon hemsk sjukdom.

Något lite gladare nu. Gick ut och hämtade posten och såg att jag hade fått brev, från Jossan. Så himla go du är! :* Hon fick låna min lägenhet lite förra helgen då hon gjorde högskoleprovet, för att äta lunch osv. :]


kommentarer
Postat av: elina

Hahah så himla go! :D

2009-10-28 @ 14:07:18
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback